Страници

петък, 23 декември 2011 г.

Завръщане в миналото

Тия дни една от най-големите супермаркет вериги - Карфур, реши да ни направи досущ като Билла (те пък ни направиха друг подарък тая година - преди месец си затвориха магазина) миналата година подарък за празниците - отвориха магазин в идеалният център на София. Точния адрес е пл. Славейков, на мястото на бившият Техномаркет или още по-бившото кино "Култура".

Отзивите и първите впечатления, които чух ме накараха да мисля, че това е, едва ли не, най-смотаното възможно място за пазаруване на ежедневни неща. В крайна сметка последва неизбежното ми посещение там и след влизането ми в магазина се завърнах в миналото - с поне 15 години.

Структурата на магазина е уникална и изключително насочена към по-младите и хората на средна възраст 27-28 до 40 годишни, горе-долу. След като влезеш от ляво се намират касите, а единственият възможен изход от ситуацията на жертва, в която сте се озовали е да се оставите на течението - в случая ескалатори, които водят към подземния етаж. Долу обстановката ми напомни лабиринт от някой по-старичък Might & Magic (примерно 3 или 4). Разхождайки се установих, че са постигнали един от рядко срещаните бъгове в любимият ми Hellfire - по-голям варварин като мен не може да се провре през повечето тесни проходчета в подземието. Всъщност това би затруднило и някоя стройна амазонка, но това е друга тема. Факт е, че разминаването е невъзможно - подходящото място Лудия Макс да се засили в пътечката и да гази наред отчаяно опитващите да се спасят посетители, точно като в Кармагедон 2.

Понеже при това ми първо посещение не открих това, което търся започнах да търся изхода. За целта е нужно да се качите по едно вито метално стълбище (като един ми ти красив принц на път към принцесата във високата кула). Тук отново личи ясно таргет аудиторията - платежоспособните на по-малко годинки, идеята за надолу да има ескалатори, а нагоре стълбище със сигурност не е насочена към пенсионерите. Затърсих това, за което бях дошъл и на горния етаж, лутайки се между рафтовете. Разни дупки в пода и фенси подредбата на рафтовете ме върнаха във времето, когато играех Quake II. Всъщност обстановката ми напомни и на конкретно ниво:
За неразбиращите ме за какво говоря - погледайте играта и си представете, че по стените има наредени разни хранителни продукти.

След като и на level 2 не открих нужните съкровища реших да сменя играта и тръгнах да излизам. Това се оказа трудна задача. Без значение дали имаш покупки или не, трябва да се наредиш на опашка на някоя от 4-те каси, просто, защото е невъзможно да се разминеш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар