Страници

сряда, 21 март 2012 г.

Почти перфектна пролетна идилия

- Дядо, пролетта дойде!
- Какво??
- Пролетта дойде!
- Какво??
- Котките се ебат!
- А-а-а-а, пролетта е дошла.
и
"Пролет пукна, пролет пукна,
Ние не, ние не.
Вятър духна, вятър духна,
Ние не, ние не."

Разни ей, такива неща ми се въртят в главата тия дни. Едно такова пролетно. Точно след пролетния ми зъбобол и пролетната ми вирусна ангина. Реших да сефтосам за тая година парка. И се понесох натам. Още на вход-изхода на метрото ме посрещна интересна гледка - Made in Ловеч!?



Предполагам, че това не е нещо много ново, но в частен план за мен всъщност е. От месеци чувах да се говори за така наречения автомобилен завод в Ловеч и бях любопитен да видя крайният продукт. Лично на мен дизайна ми хареса, но примерно разхода на гориво ми се стори доста висок (от предната страна има списък с технически характеристики, който обаче не ми хрумна да го снимам). Също така ми се струва интересно маркетинговото решение за излагането на МПС-то на такова място и по такъв начин. В частност става дума за цветовата комбинация - първо на аквариума, където с бели букви са изброени предимствата и изведнъж стигаме до недостатъка с "Made in Ловеч". Самата кола в това отношение - цвят-надпис ми прилича на един голям STOP знак "Стой! Сакън! Не купувай, че е от Ловеч, бе." И естествено съм любопитен що за бъбреци са родили словосъчетанието "Made in Ловеч"? Лично на мен ми звучи малко като "Булгар! Булгар!"

Айде стига толкова негативизъм за сега и да се върна на пролетната идилия. Парка го заварих кипящ от живот. Препичащи се бабички, чичковци пийващи бира докато играят шах, птичките чуруликат, катерички стръвници наобикалят невинните минувачи, дървета, слънце и аз пърдя насред всичкото това пролетно щастие...
Абе, почти перфектна идилия. Само да не бях аз насред картинката - щеше да е напълно перфектна, ама не им вървеше на катеричките стръвници. Походих насам-натам, разгледах, с изненада установих, че на няколко полянки все още има сняг.
Като цяло освен маркетинговия бисер на родното автомобилостроене (колко хубаво звучи, а каква подигравка е всъщност, а?) не открих нищо интересно за споделяне, но колкото толкова.

Няма коментари:

Публикуване на коментар