Страници

неделя, 15 януари 2012 г.

Разни кратки

Тия дни ходих до КЕВА за известно количество хапване и пийване. Понеже не бях ходил след големият ремонт преди 2-3 години там останах изненадан от менюто, което ми се струва драстично намаляло. От друга страна драстично са повишили качеството на манджите (а и цените май), което сякаш компенсира по-тънкото четиво. Също така са променили традиционният дизайн на традиционни манджи като салатата "Снежанка", оставям на вашето въображение да прецени на какво:

Тази салата лично на мен ми помага да си обясня някои неща за многоуважаемият ни премиер, но това е друга тема, няма да навлизам в подробности.

Всъщност като го споменах бачо ви Бойко да кажа, че тия дни ми попадна една много интересна "презентация" (по-скоро прочитане на програмата им с микрофон) на TV7, където се разказва как е дошло името "Пред банята" на едноименното им шоу, а именно - идея (по-скоро е било даване на нареждане в ефир от това, което чух ама...) на ББ. Според него (ББ) мястото пред Централна баня било като Фейсбук за агитките, които се събирали там...
И докато съм на темата за TV7 да направя едно предложение - що не вземат да си уволнят програмният директор или оня с бъбреците дето им мисли имената на предаванията? "Уикенд с Миа Сантова", "Насреща Люба Кулезич", "Факторът Кошлуков", "Комисията Павлов"? И това са само "публицистичните" им предавания. Какво да се каже за "Какво ви забърка Лео" Сериозно, някой трябва да се застреля в тази телевизия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар