Страници

събота, 28 януари 2012 г.

Бойкомет - що е то?

След шума, който се вдигна покрай разкриването на разни стари туитове на г-жа президентшата Плевнелиева (бе я се опитайте да спелувате името на новият ни президент 3 пъти бързо, май в това отношение всеки друг кандидат беше по-добър), не мога да не се включа и аз. За начало ей ви линк към самия туит, защото никоя онлайн медия не го публикува!? Профила на г-жа президентшата е публичен, т.е. всеки с регистрация в Туитър би могъл да го види тоя туит. Ако профила беше с ограничена видимост - тогава нямаше и да го пиша тоя пост сега. От друга страна пък цитират съответния туит. Наистина не разбирам логиката на нашите медии. Ма те пък са и толкова медии. За тия дето нямат Туитър "Не ни трябва бойкометър, трябва ни бойкомет. Да го прати през девет планини в десета и там да се оправят, завалиите..."
Та да направим една дисекцийка на самият туит. Първо ще се спра на думата бойкометър. Тя не е дума измислена от г-жа президентшата и тя не носи отговорност за нея, но ми се иска да уточня нещо. Термометъра мери с градуси, кантара мери с килограми, километража мери в километри и т.н. С каква мерна единица мери бойометъра? И защо да е бойкометър? Със същият успех би могло да е цецометър. Мисля, че мерната единица би била същата.
Да продължа с бойкомет. Тая дума вече май е авторска на госпожата. Навява ми асоциации с едни други метове, предполагам и на вас вече.
Да се спрем на географията. Добре, че съм бил с профил география в гимназията. През девет планини в десета по мойте скромни изчисления се пада някъде в източна Азия. Япония, Китай или някоя от Корейте. За да съм сигурен трябва да уточним за каква височина броим планините. Не съм сигурен с какво братският японски народ е заслужил да ги замерваме с тия снаряди. По мое скромно мнение те вече са изстрадали достатъчно, завалиите. Атомни бомби, Фукушима, сега бойкомет... Всъщност, ако спазваме хронологичният ред на събитията е атомни бомби, бойкомет, Фукушима. Абе тва цунами дето направи белята във Фукушима вие от къде знаете от какво е предизвикано? Ами ако не е от земетресение, а някакъв бета тест примерно?
За Китай съм със смесени чувства. Има достатъчно расистки прояви към тях, що сега и това. А те са хубав народ, голям. Помагат за опазването на мира в родината като развиват мощен бизнес в Илиянци. Тъй де. Аз от китайски терористи не се притеснявам докато Илиянци процъфтява. От друга страна да им пратим Бойко може да ни вкара в голямо приключение. Бая народ са и няма да им е проблем да бутат танковете дето им продават арменците от вица. Бе аз нали съм ви разказвал за кварталния бездомник. Викаме му Краси Антикитаетаца. Сигурно и той е боравил с някакво подобно устройство.
За Корейте какво да кажа. Южната - и те като японците. Не заслужават такова нещо, ама и не са изстрадали толкова много като японците. За Северната от друга страна не знам. Там може и да му се зарадват. Мисля, че след Ким един Бойко би им дошъл добре. От друга страна тук Бойко надмина учителя в лицето на бай ви Тошо.

Посвещавам този си пост на жена ми. По нейно искане. Досущ като един домашен Бойко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар