Страници

понеделник, 6 февруари 2012 г.

PIPA-йте ми SOPA-та

Тия дни Веселина Седларска ме научи как се краде трактор. В същото време шума около PIPA, SOPA, ACTA и всякакви подобни изродщини се увеличава непрестанно. Тук някъде, между цялата тази шумотевица пък Любослава Русева ме грабна с колекцията от незабравими вицове за Щирлиц - особено първият, все по повод ACTA.

Примера с трактора ме грабна - звучи абсурдно, идиотски, забавно-невероятен, с други думи е типично български. Заслужаваше си и отделих известно време да поразсъждавам над него. От друга страна се замислих за тоя първи виц, разказан от Любослава Русева. Съпоставих краденето на трактора с пресичането на булеварда. Така стигнах до извода, че примера на Веселина Седларска, всъщност не е български, а световен. SOPA и PIPA са досущ като един бидон вързан за трактора марка ACTA, който пресича, примерно, Дондуков пълзешком.

Тема за размисъл: Нарушавам ли ACTA с линковете в постинга?

Ако някой от 4-та ми читатели ще ходи на 11 февруари на протест, да организираме нещо групово? И не си мисля за това, което вие си мислите. И за това, другото не си мисля. Бе по принцип не си мисля. Не съм като Щирлиц.

Няма коментари:

Публикуване на коментар