Страници

вторник, 7 февруари 2012 г.

Времето е предимно и на места

Нали знаете как някои хора (примерно жена ми), когато направят нещо смотано, глупаво, недомислено или просто забравят нещо, други хора (примерно аз) ги поглеждат многозначително, почукват с пръст по главата си и казват многозначително "Бъбреци, бъбрециии..."

"Понякога седя и мисля, а понякога само си седя." Всички знаем този цитат, който важи за много голям процент от населението на държавата ни. В моменти, когато само си седим, без да си натоварваме мозъчната гънка, е хубаво да не говорим. Като вземем думата в такъв момент, обикновено се появява нещо, което в ежедневието и особено около кандидат-гимназиални и кандидат-студентски кампании е известно като бисер. Ей това явление в ежедневието си, разговорно-жаргонно го наричам "бъбречна недостатъчност".

Колежката Виктория Викторова (дано не съм объркал името) от bugs-bg ежедневно посочва такива бисери на различните онлайн медии, институции, организации и т.н., но в същото време прави много сериозен пропуск като игнорира традиционните медии - радио, телевизия, хартиени вестници и списания, заобикалящото ни ежедневие или персонални изцепки (в презентацията, която направи наскоро във ФЖМК е обяснено защо не се занимава с последните)...

Аз от своя страна имам доброто желание да допълня този пропуск (в редките случаи, когато се сблъсквам с традиционна медия) и да посочвам бисерите на гореспоменатите медии, ежедневие и т.н.. Смятам да го направя като цяла категория в блога си, която ще нарека именно "Бъбречна недостатъчност".



И стига съм увъртал - да си дойдем на бъбреците. Изцепката е на БНР, около 9:10 сутринта на 7 февруари 2012 г., някаква прогноза за времето. Метеоролога обяснява за тежката обстановка в страната сняг, бла, бла, бла и уточнява, че "вятъра прави навявания".
Аз пък си мислех, че прави лошо впечатление или нещо от рода. И още доста предложения за занимания на вятъра имам, но никога не бих предположил, че е възможно да прави навявания.


Моля, имайте предвид, че самият аз допускам много грешки - граматични, правописни, а и смислови предполагам. Абсолютно съм наясно, че не страдам от перфектност, но целта на блога и категорията в частност не е перфектност, а показване на наистина груби грешки и недомислици. Имайте го предвид преди да ме захапете за някоя запетайка, пълен член или нещо друго.

Няма коментари:

Публикуване на коментар